Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej
Jednostka odpowiedzialna Wydział Spraw Obywatelskich 37 – 450 Stalowa Wola ul. Wolności 7 pok. 25, 30 tel. 15 643-34-83
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu Postępowania Administracyjnego /Dz. U.2013, Poz. 267 – tekst jednolity ze zm./
Ustawa z dnia 16 listopada 2006r o opłacie skarbowej /Dz. U.2014, Poz. 1628 – tekst jednolity ze zm./
Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy
przedsiębiorcy, którzy aktualnie prowadzą działalność gospodarczą mogą wydrukować dane dot. wpisu ze strony internetowej www.firma.gov.pl. Wydruk ten ma moc zaświadczenia o wpisie w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP
przedsiębiorcy, którzy zakończyli działalność gospodarczą przez zmigrowaniem wpisów do ST CEIDG, czyli otrzymali decyzję o wykreśleniu wpisu z ewidencji prowadzonej w gminie właściwej dla adresu zamieszkania, w celu wybrania zaświadczenia powinni udać się do tegoż Urzędu Gminy
Opłaty W sytuacji o której mowa w pkt 3 podpunkt 2 dowód wpłaty – opłata skarbowa w wysokości 17 zł /wg. ustawy o opłacie skarbowej
Sposób i termin załatwienia sprawy 7 dni od daty złożenia podania – zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego ( sprawa w miarę możliwości jest załatwiana niezwłocznie )