Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Jednostka odpowiedzialna Wydział Spraw Obywatelskich 37 – 450 Stalowa Wola ul. Wolności 7 pok. 30 tel. 15 643 35 56
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000)
Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy Podanie przedsiębiorcy w sprawie wydania zaświadczenia.
Opłaty Dowód wpłaty – opłata skarbowa w wysokości 17,- zł ( wg ustawy o opłacie skarbowej – załącznik do ustawy Cz. II poz. 21 ).
Sposób i termin załatwienia sprawy 7 dni od złożenia podania – zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
Tryb odwoławczy
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.