Nabór wniosków o udzielenie dotacji na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Stalowa Wola do realizacji w 2025 r.
Prezydent Miasta Stalowej Woli informuje, że w terminie do 31 marca 2025 r. odbędzie się nabór wniosków, o udzielenie dotacji na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Stalowej Woli, do realizacji w 2025 r.
Gmina z własnych środków finansuje usuwanie wyrobów zawierających azbest. Dotacją objęte są w całości koszty związane z demontażem wyrobów zawierających azbest, przygotowaniem do transportu, transportem oraz unieszkodliwieniem na składowisku odpadów.
Jest to forma w zupełności bezpłatna dla mieszkańców i nie wymagająca rozliczeń. Wyłoniony przez urząd Wykonawca po wykonaniu demontażu rozlicza się w Gminą. Urząd Miasta będzie ubiegał się o przyznanie środków na likwidację wyrobów zawierających azbest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Wnioski w powyższej sprawie trzeba kierować do urzędu. We wniosku należy podać adres, rodzaj wyrobu, powierzchnię dachu, kontakt telefoniczny.