Ogłoszenie o konkursie
OGŁOSZENIE O KONKURSIE na użyczenie pomieszczeń w budynku przy ul. ks. J. Popiełuszki 4 w Stalowej Woli
dla organizacji pozarządowych prowadzących działalność pożytku publicznego
Cel konkursu
Celem konkursu jest wyłonienie organizacji pozarządowych, które będą rekomendowane do zawarcia z Gminą Stalowa Wola umowy użyczenia lokalu na okres nieprzekraczający jednego roku kalendarzowego.
Kto może wziąć udział
Do udziału w konkursie uprawnione są organizacje pozarządowe i inne podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego w rozumieniu art. 3 ust. 2 i 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, które posiadają siedzibę w Stalowej Woli od co najmniej 6 miesięcy przed ogłoszeniem konkursu.
Jak aplikować
Organizacje zainteresowane udziałem w konkursie składają wniosek na formularzu stanowiącym załącznik do regulaminu wraz z wymaganymi dokumentami:
- aktualny odpis z właściwego rejestru – zgodny ze stanem faktycznym i prawnym (wydruk aktualnego odpisu z wyszukiwarki KRS nie musi być opatrzony pieczęciami i podpisami);
- aktualny statut organizacji lub inny dokument zawierający zakres działalności podmiotu oraz wskazujący organy uprawnione do reprezentacji;
- pełnomocnictwo lub upoważnienie do działania w imieniu organizacji - w przypadku, gdy wniosek podpisują osoby inne niż umocowane do reprezentacji;
- oświadczenie o nie posiadaniu zaległości z tytułu najmu lokali gminnych wyższych niż jednomiesięczny przypis;
- oświadczenie o nie posiadaniu zaległości wobec Gminy Stalowa Wola z tytułu użytkowania wieczystego, dzierżawy gruntu, opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- oświadczenie o nie posiadaniu zaległości za media, które są refakturowane przez Gminę Stalowa Wola lub Zakład Administracji Budynków w Stalowej Woli;
- rekomendację właściwej komórki organizacyjnej Urzędu Miasta Stalowej Woli w zakresie prawidłowego rozliczania się i wywiązywania z zawartych umów na realizację zadań publicznych, zlecanych w formie otwartych konkursów ofert oraz w trybie „małych grantów” - dotyczy organizacji, które zawarły takie umowy z Gminą Stalowa Wola, w roku składania wniosku lub w okresie poprzednich 5 lat;
- pozytywną opinię administratora lokalami użytkowymi pozostającymi w dyspozycji Gminy Stalowa Wola - dotyczy organizacji, które użytkowały lokal użytkowy Gminy Stalowa Wola/Zakładu Administracji Budynków w roku złożenia wniosku lub w okresie poprzednich 5 lat, na podstawie umowy użyczenia, najmu czy bezumownie.
Termin i miejsce składania wniosków
Kompletne wnioski należy złożyć do dnia 19 listopada 2025 r. w Urzędzie Miasta Stalowej Woli, ul. Wolności 7, pokój nr 1 – Biuro Obsługi Klienta, w godzinach 7:30–15:30, lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Stalowej Woli, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola (z dopiskiem na kopercie: „Konkurs na użyczenie pomieszczeń – ul. ks. J. Popiełuszki 4”).
Ogłoszenie wyników
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w ciągu 30 dni od zakończenia terminu składania wniosków. Wyniki zostaną opublikowane na stronie internetowej Urzędu Miasta Stalowej Woli, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta.
Dodatkowe informacje
Szczegółowe zasady udziału w konkursie określa Regulamin określający tryb i warunki użyczania pomieszczeń w budynku przy ul. ks. J. Popiełuszki 4, dostępny na stronie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w siedzibie Urzędu Miasta Stalowej Woli.
WNIOSEK
więcej informacji https://bip.stalowawola.pl/?c=mdTresc-cmPokazTresc-1341-29579