Pozbądź się azbestu
26.01.2021W terminie do 26 lutego 2021 r. odbędzie się nabór wniosków o udzielenie dotacji na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Stalowej Woli, do realizacji w 2021 r.
Miasto z własnych środków finansuje usuwanie wyrobów zawierających azbest. Dotacją objęte są w całości koszty związane z demontażem wyrobów zawierających azbest, przygotowaniem do transportu, transportem oraz unieszkodliwieniem na składowisku odpadów.
Jest to forma w zupełności bezpłatna dla mieszkańców i nie wymagająca rozliczeń. Wyłoniony przez urząd Wykonawca po wykonaniu demontażu rozlicza się z miastem. Urząd Miasta będzie ubiegał się o przyznanie środków na likwidację wyrobów zawierających azbest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Wnioski w powyższej sprawie należy kierować do Urzędu Miasta i złożyć na Biurze Obsługi Klienta, przy ul. Wolności 7. We wniosku powinien znaleźć się adres, rodzaj wyrobu, powierzchnia dachu, kontakt telefoniczny.
Formularz wniosku o dotację jest dostępny w Referacie Gospodarki Odpadami i Ochrony Środowiska (pokój 4, ul. Wolności 9). Ponadto formularz wniosku można pobrać TUTAJ.